• Idź do menu głównego
  • Idź do treści
  • Idź do wyszukiwarki
  • Idź do mapy strony
    • Kontrast
    • Czcionka
Gmina Baranów
Gmina Baranów
  • Strona główna
  • Gmina
    • Informacje o gminie

      • Informacje podstawowe
      • Statut Gminy
      • Herb i Flaga gminy
      • Mapa Gminy
      • Garncarstwo
      • Sołectwa
    • Projekty Europejskie

      • FELU 2021-2027
      • RPO WL 2014-2020
      • PROW 2014-2020
      • RPO WL 2007-2013
      • PROW 2007-2013
      • Program Operacyjny Kapitał Ludzki
      • Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
      • Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej

      Programy drogowe

      • PRGiPID 2016-2019
      • NPPDL 2012-2015
      • NPPDL 2008-2011
    • Inwestycje

      • 2022 rok
      • 2021 rok
      • 2018 rok
      • 2017 rok
      • 2016 rok
      • 2015 rok
      • 2014 rok
      • 2013 rok
      • 2012 rok
      • 2011 rok
      • 2010 rok
      • Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
      • Fundusz Dróg Samorządowych
      • Historia Baranowa
      • Sławni Baranowiacy
      • Plan Zagospodarowania Przestrzennego
    • Koronawirus ważne informacje
  • Samorząd
    • Władze Gminy

      • Wójt Gminy
      • Zastępca Wójta Gminy
      • Skarbnik Gminy
      • Sekretarz Gminy
      • Rada Gminy
      • Komisje Rady Gminy
      • Sesje Rady Gminy
      • System obsługi głosowań imiennych
    • Urząd Gminy

      • Dane kontaktowe
      • Telefony urzędu
      • Struktura organizacyjna
      • Skrzynka podawcza ePUAP
      • Poradnik interesanta

      Prawo lokalne

      • Uchwały Rady Gminy
      • Zarządzenia Wójta Gminy
      • Dokumenty okołobudżetowe
      • Decyzje Środowiskowe
      • Podatki i opłaty lokalne
    • Jednostki organizacyjne

      • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
      • Gminne Centrum Kultury
      • Gminna Biblioteka Publiczna
      • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
      • OSP w Baranowie
      • OSP w Czołnie
      • OSP w Koźle
      • OSP w Zagoździu
      • Ogłoszenia i komunikaty
      • Wykazy nieruchomości do zbycia, dzierżawy, najmu
      • Ochrona Danych Osobowych
      • Biuletyn Informacji Publicznej
      • Zamówienia publiczne w BIP
      • Konsultacje społeczne w BIP
  • Turystyka
      • Przewodnik multimedialny po gminie Baranów
      • Walory przyrodnicze
      • Warto zobaczyć
      • Izba Tradycji
      • Alkierz
      • Szlaki turystyczne
      • Szlaki rowerowe
      • Gospodarstwa agroturystyczne
      • Spływy kajakowe
  • Kultura
    • Wydarzenia i zapowiedzi

      • Wydarzenia kulturalne
      • Uroczystości
      • Kalendarz imprez
      • Kalendarium rocznic i obchodów

      Gminne instytucje kultury

      • Gminne Centrum Kultury
      • Gminna Biblioteka Publiczna
  • Więcej
    • Pomoc Społeczna

      • Komunikaty GOPS
      • Przemoc w rodzinie
      • Karta Dużej Rodziny
      • Zespół Interdyscyplinarny
      • Pomoc żywnościowa 2014-2020
    • Edukacja i sport

      • Zespół Szkolno-Przedszkolny
      • Przedszkole
      • Szkoła podstawowa
      • UKS "Laskowia"
      • Gospodarka odpadami
      • Ochrona środowiska
      • Łowiectwo
      • Gminny program usuwania azbestu
      • Ogłoszenia dla rolników
      • Nieodpłatna pomoc prawna
      • Internet WiFi
      • Pliki do pobrania
Gmina Baranów
  • Strona główna
  • Gmina
    • Informacje o gminie

      • Informacje podstawowe
      • Statut Gminy
      • Herb i Flaga gminy
      • Mapa Gminy
      • Garncarstwo
      • Sołectwa
    • Projekty Europejskie

      • FELU 2021-2027
      • RPO WL 2014-2020
      • PROW 2014-2020
      • RPO WL 2007-2013
      • PROW 2007-2013
      • Program Operacyjny Kapitał Ludzki
      • Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
      • Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej

      Programy drogowe

      • PRGiPID 2016-2019
      • NPPDL 2012-2015
      • NPPDL 2008-2011
    • Inwestycje

      • 2022 rok
      • 2021 rok
      • 2018 rok
      • 2017 rok
      • 2016 rok
      • 2015 rok
      • 2014 rok
      • 2013 rok
      • 2012 rok
      • 2011 rok
      • 2010 rok
      • Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
      • Fundusz Dróg Samorządowych
      • Historia Baranowa
      • Sławni Baranowiacy
      • Plan Zagospodarowania Przestrzennego
    • Koronawirus ważne informacje
  • Samorząd
    • Władze Gminy

      • Wójt Gminy
      • Zastępca Wójta Gminy
      • Skarbnik Gminy
      • Sekretarz Gminy
      • Rada Gminy
      • Komisje Rady Gminy
      • Sesje Rady Gminy
      • System obsługi głosowań imiennych
    • Urząd Gminy

      • Dane kontaktowe
      • Telefony urzędu
      • Struktura organizacyjna
      • Skrzynka podawcza ePUAP
      • Poradnik interesanta

      Prawo lokalne

      • Uchwały Rady Gminy
      • Zarządzenia Wójta Gminy
      • Dokumenty okołobudżetowe
      • Decyzje Środowiskowe
      • Podatki i opłaty lokalne
    • Jednostki organizacyjne

      • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
      • Gminne Centrum Kultury
      • Gminna Biblioteka Publiczna
      • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
      • OSP w Baranowie
      • OSP w Czołnie
      • OSP w Koźle
      • OSP w Zagoździu
      • Ogłoszenia i komunikaty
      • Wykazy nieruchomości do zbycia, dzierżawy, najmu
      • Ochrona Danych Osobowych
      • Biuletyn Informacji Publicznej
      • Zamówienia publiczne w BIP
      • Konsultacje społeczne w BIP
  • Turystyka
      • Przewodnik multimedialny po gminie Baranów
      • Walory przyrodnicze
      • Warto zobaczyć
      • Izba Tradycji
      • Alkierz
      • Szlaki turystyczne
      • Szlaki rowerowe
      • Gospodarstwa agroturystyczne
      • Spływy kajakowe
  • Kultura
    • Wydarzenia i zapowiedzi

      • Wydarzenia kulturalne
      • Uroczystości
      • Kalendarz imprez
      • Kalendarium rocznic i obchodów

      Gminne instytucje kultury

      • Gminne Centrum Kultury
      • Gminna Biblioteka Publiczna
  • Więcej
    • Pomoc Społeczna

      • Komunikaty GOPS
      • Przemoc w rodzinie
      • Karta Dużej Rodziny
      • Zespół Interdyscyplinarny
      • Pomoc żywnościowa 2014-2020
    • Edukacja i sport

      • Zespół Szkolno-Przedszkolny
      • Przedszkole
      • Szkoła podstawowa
      • UKS "Laskowia"
      • Gospodarka odpadami
      • Ochrona środowiska
      • Łowiectwo
      • Gminny program usuwania azbestu
      • Ogłoszenia dla rolników
      • Nieodpłatna pomoc prawna
      • Internet WiFi
      • Pliki do pobrania

Przejdź do galerii przewodnika multimedialnegoPrzejdź do galerii zdjęć Przejdź do Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Baranów Dane kontaktowe Urzędu Gminy Baranów Przejdź do mapy strony

480. LAT TEMU, 13 LISTOPADA 1544 ROKU, LOKOWANO MIASTO BARANÓW

480. LAT TEMU, 13 LISTOPADA 1544 ROKU, LOKOWANO MIASTO BARANÓW

Strona główna

Dyżur Urzędnika Wyborczego

Narzędzia artykułu
  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2020
Opublikowano: 08 kwiecień 2020

Urząd Gminy Baranów informuje, że dyżur Urzędnika Wyborczego odbywać się będzie
w dniach od 8 do 10 kwietnia 2020 r. w godzinach 10:00-14:00. W związku z wystąpieniem stanu epidemii COVID-19, dyżur oraz zgłoszenia kandydatów do Obwodowych Komisji Wyborczych prowadzone są za pośrednictwem e-mail oraz telefonicznie:

Aneta Brzozowska – Urzędnik Wyborczy Gminy Baranów

tel. +48 669 026 265
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wytyczne Ministra Klimatu i Głównego Inspektora Sanitarnego w sprawie postępowania z odpadami wytwarzanymi w czasie występowania zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2 i zachorowań na wywoływaną przez niego chorobę COVID-19 (w czasie trwania pandemii/epidemii)

Narzędzia artykułu
  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Gospodarka odpadami
Opublikowano: 06 kwiecień 2020

Informacje ogólne

W związku z koniecznością zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania zachorowań
na COVID-19, oraz wywołanych nim sytuacji kryzysowych określa się poniższe wytyczne dotyczące postępowania z odpadami wytwarzanymi w czasie występowania zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2 i zachorowań na wywoływaną przez niego chorobę COVID-19 (w czasie trwania pandemii/epidemii).

Odpady wytworzone przez osoby zdrowe takie jak: środki zapobiegawcze (maseczki, rękawiczki) stosowane np. w miejscu pracy, komunikacji miejskiej, w trakcie zakupów, w celu minimalizacji ryzyka zarażenia i rozprzestrzeniania się koronawirusa, powinny być wrzucane
do pojemnika/worka na odpady zmieszane.

Czytaj więcej o: Wytyczne Ministra Klimatu i Głównego Inspektora Sanitarnego w sprawie postępowania z odpadami wytwarzanymi w czasie występowania zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2 i zachorowań na wywoływaną przez...

Tarcza antykryzysowa - wsparcie ZUS

Narzędzia artykułu
  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Aktualności
Opublikowano: 06 kwiecień 2020

Zakres wsparcia realizowany przez ZUS:

  1. zwolnienia małych firm, zgłaszających do 9 ubezpieczonych, ze składek za marzec, kwiecień i maj 2020 r. - szczegóły w ulotce i tutaj
  2. wypłaty świadczenia postojowego dla osób, które wykonują umowy cywilnoprawne (umowy zlecenia, agencyjne, o dzieło) - szczegóły w ulotce i tutaj
  3. wypłaty świadczenia postojowego dla samozatrudnionych – szczegóły w ulotce i tutaj
  4. udzielenia ulgi w opłacaniu składek bez opłaty prolongacyjnej poprzez odroczenie terminu płatności lub rozłożenie na raty należności z tytułu składek - szczegóły w ulotce i tutaj

Aby otrzymać wsparcie trzeba spełniać ustawowe przesłanki i złożyć właściwy wniosek:

  • RDZ – wniosek o zwolnienie z opłacania składek,
  • RSP-C – wniosek o świadczenie postojowe dla umów cywilnoprawnych (wypełnia zleceniodawca lub zamawiający),
  • RSP-D – wniosek o świadczenie postojowe dla prowadzących działalność,
  • RDU – wniosek o ulgę w opłacaniu składek (odroczenie terminu płatności lub rozłożenie na raty należności z tytułu składek) bez opłaty prolongacyjnej.

Wszystkie wyżej wymienione wnioski są dostępne na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz na stronie www.zus.pl i można je złożyć:

  • drogą elektroniczną przez PUE ZUS,
  • za pośrednictwem poczty,
  • osobiście w placówce ZUS – do skrzynki na dokumenty oznakowanej napisem "Tarcza antykryzysowa” (bez kontaktu z pracownikiem ZUS).

Zachęcamy do składania wniosków drogą elektroniczną za pośrednictwem PUE ZUS (www.zus.pl), która ułatwi ich sporządzenie i przesłanie do ZUS a także przyspieszy ich obsługę w ZUS. Profil na PUE ZUS można samodzielnie założyć uwierzytelniając go m.in. poprzez bankowość elektroniczną.

Szerzej na stronie www.zus.pl

Komunikat dla pacjentów dotyczący nocnej i świątecznej opieki medycznej

Narzędzia artykułu
  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Ogłoszenia i komunikaty
Opublikowano: 02 kwiecień 2020

SP ZOZ w Puławach informuje, że z dniem 1 kwietnia 2020 roku nocna i świąteczna opieka lekarska - ambulatorium dla dorosłych, zostaje przeniesione do Przychodni Specjalistycznej przy ul. Centralnej 16 w Puławach.

W przypadku nagłego zachorowania jest możliwość uzyskania porady telefonicznej pod numerem tel. 603 566 999.
W przypadku nagłych zachorowań dzieci, zostały uruchomione całodobowe porady lekarzy pediatrów w POZ nr 4 przy ul. Kołłątaja 51 w Puławach, pod numerem tel. 605 891 355.

Zamknięte place zabaw i miejsca odpoczynku

Narzędzia artykułu
  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Ogłoszenia i komunikaty
Opublikowano: 02 kwiecień 2020

W związku z wystąpieniem stanu epidemii COVID-19 Place Zabaw na terenie gminy Baranów oraz miejsca odpoczynku w Składowie i Gródku Zostają zamknięte do odwołania

Obowiązuje bezwzględny

ZAKAZ WSTĘPU!

Rekrutacja do X edycji programu stypendialnego "Horyzonty"

Narzędzia artykułu
  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Ogłoszenia i komunikaty
Opublikowano: 27 marzec 2020

Ruszyła 10. edycja Programu Stypendialnego Horyzonty. Do 17 maja młodzi ludzie z całej Polski mogą ubiegać się o stypendia przyznawane przez Fundację EFC we współpracy z Fundacją Rodziny Staraków, dzięki którym będą mogli uczyć się w najbardziej wyjątkowych szkołach średnich w kraju.

Horyzonty to jeden z najbardziej wszechstronnych programów stypendialnych w Polsce. Oferuje wsparcie dla uczniów z małych miejscowości oraz z rodzin o skromnych dochodach, którzy chcą zdobywać wiedzę w najciekawszych liceach i technikach w Polsce. Stypendyści mają szansę uczyć się w szkołach w dużych miastach kładących nacisk nie tylko na wysoki poziom nauczania, ale także zaangażowanie społeczne i umiejętność współpracy. Program oferuje pomoc materialną w postaci finansowania kosztów nauki w szkole, mieszkania w bursie, wyżywienia, letnich i zimowych wyjazdów, uczestnictwa w warsztatach. Nad stypendystami w całym kraju czuwają wykwalifikowani koordynatorzy regionalni.

Horyzonty to również zobowiązanie ze strony stypendystów do działania na rzecz innych - od wspólnego organizowania projektów społecznych po pomaganie młodszym koleżankom i kolegom. To unikalne doświadczenie, dzięki któremu stypendyści mogą stać się samodzielnymi, odważnymi, świadomymi studentami, obywatelami, pracownikami - po prostu dojrzałymi ludźmi. Absolwenci Horyzontów działają w Stowarzyszeniu Alumni EFC, które wspiera podopiecznych Fundacji i podtrzymuje więzi między stypendystami.

Do tej pory w programie wzięło udział ponad 660 uczniów szkół średnich.

Nabór wniosków do Programu jest już otwarty. Zainteresowani uczniowie szkół podstawowych klas 8. mogą zgłaszać się do 17. maja. Więcej informacji na: www.efc.edu.pl/programy/horyzonty.

W związku z aktualną sytuacją epidemiczną Minister Zdrowia w dniu 24 marca 2020 r. wydał rozporządzenie wskazujące nowe zasady bezpieczeństwa, w tym ograniczenie w przemieszczaniu się. Obowiązek pozostania w domu nie będzie dotyczył jednak dojazdu do prac

Narzędzia artykułu
  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Ogłoszenia i komunikaty
Opublikowano: 25 marzec 2020

Wprowadzano ograniczenia w przemieszczaniu się

Do 11 kwietnia włącznie nie będzie można się swobodnie przemieszczać poza celami bytowymi, zdrowotnymi, zawodowymi. Obostrzenie nie dotyczy więc:

  • dojazdu do pracy. Jeśli jesteś pracownikiem, prowadzisz swoją firmę, czy gospodarstwo rolne, masz prawo dojechać do swojej pracy. Masz również prawo udać się po zakup towarów i usług związanych ze swoją zawodową działalnością.
  • wolontariatu. Jeśli działasz na rzecz walki z koronawirusem i pomagasz potrzebującym przebywającym na kwarantannie lub osobom, które nie powinny wychodzić z domu, możesz się przemieszczać w ramach tej działalności.
  • załatwiania spraw niezbędnych do życia codziennego. Będziesz mógł się przemieszczać, aby zrobić niezbędne zakupy, wykupić lekarstwa, udać się do lekarza, opiekować się bliskimi, wyprowadzić psa.

Ważne! Przemieszczać się będzie można jedynie w grupie do dwóch osób. Obostrzenie to nie dotyczy rodzin.

W autobusie tyle osób, ile wynosi połowa miejsc siedzących

Środki publicznego transportu zbiorowego nadal działają. Jednak w autobusie, tramwaju lub metrze tylko połowa miejsc siedzących może być zajęta. Jeśli miejsc siedzących w pojeździe jest 70, to na jego pokładzie może znajdować się maksymalnie 35 osób.

Zależy nam na tym, aby Polacy mieli dostęp do komunikacji. Musimy jednak zadbać o to, by autobusy nie były przepełnione.

Całkowity zakaz zgromadzeń – chyba że z najbliższymi

Nowe przepisy zakazują także wszelkich zgromadzeń, spotkań, imprez czy zebrań. Będziesz mógł się jednak spotykać z najbliższymi.

Zasady bezpieczeństwa w trakcie uroczystości religijnych

Ograniczenia w przemieszczaniu nie dotyczą również osób, które chcą uczestniczyć w wydarzeniach o charakterze religijnym. Tutaj jednak wprowadziliśmy kolejną ważną zasadę. W mszy lub innym obrzędzie religijnym nie będzie mogło uczestniczyć jednocześnie więcej niż 5 osób – wyłączając z tego osoby sprawujące posługę.

Zachęcamy jednak do uczestnictwa w wydarzeniach religijnych za pośrednictwem telewizji, radia czy internetu.

Zakłady pracy

Ograniczenia co do liczby osób nie dotyczą zakładów pracy. Należy jednak stosować w nich szczególnie ostre zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego w zakresie zachowania odległości pracowników, środków dezynfekcji.

Pozostałe ograniczenia nadal obowiązują

Mimo wprowadzanych zmian, w mocy pozostają wszystkie dotychczasowe zakazy, czyli ograniczenie w działalności galerii handlowych, działalności gastronomicznej i rozrywkowej.

Wciąż także działa obowiązkowa 14-dniowa kwarantanna dla powracających zza granicy.

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii

Informacja Wojewody Lubelskiego z dnia 21 marca 2020 r. o ograniczeniach, obowiązkach i nakazach wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. poz.

Narzędzia artykułu
  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Ogłoszenia i komunikaty
Opublikowano: 24 marzec 2020

pdfInformacja Wojewody Lubelskiego z dnia 21 marca 2020 r. o ograniczeniach, obowiązkach i nakazach wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. poz. 491).251.67 KB

Uwaga: poniżej przedstawiamy zestawienie ważnych telefonów do instytucji zlokalizowanych na terenie powiatu puławskiego związanych z walką z zagrożeniem epidemicznym koronawirusem, a także opieką medyczną.

Narzędzia artykułu
  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Ogłoszenia i komunikaty
Opublikowano: 19 marzec 2020

KORONAWIRUS WAŻNE TELEFONYOsoby wracające z miejsc występowania ognisk koronawirusa lub z objawami chorobowymi wskazującymi na zakażenie prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikami Oddziału Nadzoru Przeciwepidemicznego (SANEPID):

  • w godzinach urzędowania 7:30 – 15:05 pod nr tel. 81 886 12 05
  • całodobowo pod nr tel. 509 282 119, 504 758 135, 669 322 777

Infolinia NFZ: 800 190 590

Oddział zakaźny SP ZOZ w Puławach (punkt pielęgniarski): 81 450 22 05

Numery telefonów do Przychodni POZ:

  • Przychodnia POZ nr 1, ul. Partyzantów 17, 24-100 Puławy, tel. 81 45-02-313
  • Przychodnia POZ nr 2, ul. Skłodowskiej 10, 24-100 Puławy, tel. 81 45-02-326
  • Przychodnia POZ nr 3, ul. Kilińskiego 22, 24-100 Puławy, tel. 81 45-02-385
  • Przychodnia POZ nr 4,  ul. Kołłątaja 5, 24-100 Puławy, tel. 81 45-02-390
  • Poradnia dla dzieci chorych w Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 4 ul. Kołłątaja 51 tel. 605-891-355 lub 81 45-02-390

Po godzinach pracy placówek POZ usługi medyczne zapewniane są w formie nocnej i świątecznej ambulatoryjnej i wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej w Przychodni POZ nr 1, 24-100 Puławy, ul. Partyzantów 17 tel. 81 45 02 313.

W nagłych sytuacjach, które stanowią bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia i życia jak np. zawał serca, udar czy wypadek komunikacyjny, pacjenci będą przewożeni do szpitali w Rykach, Dęblinie, Opolu Lubelskim i Lublinie. Bez zmian, w takich przypadkach należy dzwonić na ogólne telefony alarmowe – 112 lub 999. Pacjenci w stanach urazów jak np. skręcenia czy złamania, uzyskają pomoc w przychodni na ul. Centralnej 16, gdzie prowadzona jest opieka ambulatoryjna w godzinach 8:00 – 18:00.

Wsparcie psychologiczne:

  • Dyżur telefoniczny pełni Ośrodek Interwencji Kryzysowej działający przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach. Porady udzielane są telefonicznie pod nr 785 027 111, w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00 a od wtorku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00.
    Pomoc psychologa otrzymamy także pod nr 81 888 53 05, 81 888 53 06 i 800 110 001 (bezpłatna infolinia), w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
  • SP ZOZ w Puławach również zabezpieczył pomoc psychologiczną dla swoich pacjentów, pracowników i ich rodzin poprzez porady telefoniczne psychologów: Magdalena Kowalska tel. 509 975 770 oraz mgr Jacek Samoń tel. 508 055 764 w dni powszednie godzinach od 7:30 do 15:00.

Informacja MZK Puławy - ograniczenia funkcjonowania komunikacji miejskiej

Narzędzia artykułu
  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Ogłoszenia i komunikaty
Opublikowano: 19 marzec 2020

Aby zminimalizować możliwość zakażenia koronawirusem, oraz w trosce o bezpieczeństwo podróżnych i kierowców autobusów - Miejski Zakład Komunikacji - Puławy Sp. z o.o. informuje, że od dnia 20.03.2020 roku (piątek), do odwołania autobusy komunikacji miejskiej w dni powszednie będą kursowały wg. SOBOTNIEGO rozkładu jazdy. Niedzielny rozkład jazdy pozostaje bez zmian.

Do obsługi gminy Baranów linia 29 kursuje wg rozkładu jazdy dla ferii i wakacji.

Szczegółowe informacje o rozkładzie jazdy można uzyskać pod nr telefonu 886-87-53 przez całą dobę.

  1. Informacja dotycząca sposobu organizacji systemu opieki medycznej w powiecie puławskim
  2. Konkursy odwołane
  3. UWAGA Mieszkańcy Gminy Baranów
  4. Ograniczenie w funkcjonowaniu Urzędu Gminy Baranów
  5. ZARZĄDZENIE NR VII/129/2020 Wójta Gminy Baranów z dnia 13 marca 2020 roku w sprawie wprowadzenia na terenie Gminy Baranów prewencyjnych zasad związanych ze stwierdzonymi przypadkami koronawirusa COVID-19 na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
  6. APEL ”POMOC SĄSIEDZKA”
  7. Kwalifikacja wojskowa w 2020 r. zostaje ona zakończona
  8. Odwołany dyżur leśniczego

Strona 78 z 91

  • 73
  • 74
  • ...
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • ...
  • 81
  • 82

Tablica Państwowy Fundusz Celowy

Tablica Państwowy Fundusz Celowy

Tłumacz

Tradycja wieńców dożynkowych w Gminie Baranów - film

Warto odwiedzić

  • Posiłek w szkole i w domu
  • CEIDGCEIDG
  • Transmisje Sesji Rady Gminy IX kadencjaTransmisje Sesji Rady Gminy IX kadencja
  • Transmisje Sesji Rady Gminy - Archiwum VIII kadencjiTransmisje Sesji Rady Gminy - Archiwum VIII kadencji
  • System Informacji PrzestrzennejSystem Informacji Przestrzennej
  • Nieodpłatna Pomoc Prawna
  • BIZNES.GOV.PL - Serwis informacyjno-usługowy dla przedsiębiorcy
  • Portal Mikroporady.pl - pomoc w zarządzaniu mikro firmą
  • Lokalny Program Rewitalizacji Gminy BaranówLokalny Program Rewitalizacji Gminy Baranów
  • System głosowań imiennych - ArchiwumSystem głosowań imiennych - Archiwum
  • Kącik przedsiębiorcy na portalu Mikroporady.pl
  • Portal 6krokow.pl - własna działalność gospodarcza krok po kroku
  • Regionalny System OstrzeganiaRegionalny System Ostrzegania
  • Rejestracja on-line SPZOZ BaranówRejestracja on-line SPZOZ Baranów
  • Mapy zagrożenia powodziowegoMapy zagrożenia powodziowego
  • Nasza Kasa - dane finansowe gmin w Polsce
  • Program Pomagamy PszczołomProgram Pomagamy Pszczołom
  • Więcej niż energia - Energetyka Obywatelska
  • Sprawdź gdzie jest burza! - stacjameteo.pl
  • Projekty europejskieProjekty europejskie
  • Agro-Market24.pl
  • Rynek-rolny.pl
  • Powiat PuławskiPowiat Puławski
  • Obrona terytorialna
  • Gmina Baranów (wielkopol.)Gmina Baranów (wielkopol.)
  • Gmina Baranów (mazowieckie)Gmina Baranów (mazowieckie)
  • Programy drogoweProgramy drogowe
  • Skrzynka podawcza ePUAPSkrzynka podawcza ePUAP
  • System rozliczeń za wodę i ściekiSystem rozliczeń za wodę i ścieki
  • Gospodarka odpadamiGospodarka odpadami
  • Gminne Centrum Kultury w BaranowieGminne Centrum Kultury w Baranowie
  • Profil GCK na FacebookProfil GCK na Facebook
  • Biblioteka Katalog ON-LINEBiblioteka Katalog ON-LINE
  • Planowane wyłączenia prąduPlanowane wyłączenia prądu
  • Zespół Szkolno - PrzedszkolnyZespół Szkolno - Przedszkolny
  • Parafia w BaranowieParafia w Baranowie
  • LGD Zielony PierścieńLGD Zielony Pierścień
  • Kraina RowerowaKraina Rowerowa
  • Lubelski Urząd WojewódzkiLubelski Urząd Wojewódzki
  • Dziennik Urzędowy Woj. LubelskiegoDziennik Urzędowy Woj. Lubelskiego
  • Rządowe Centrum LegislacjiRządowe Centrum Legislacji
  • Zastrzegam.pl
  • Publikacje Urzędu Stat. w LubliniePublikacje Urzędu Stat. w Lublinie
  • Lubelski Ośr. Dor. RolniczegoLubelski Ośr. Dor. Rolniczego
  • ARiMRARiMR
  • Polski eBazarekPolski eBazarek
  • Farmer.pl - portal rolniczy
  • OBYWATEL.GOV.PL - Informacje i usługi przyjazne obywatelom

RDK WWW 940x788px

Lubelskie

Pokaż Elektroniczny odpis Aktu Stanu Cywilnego

Czyste powietrze

Nagrody

  • Logo konkursu Gmina na 6
  • Znak jakości Przyjazny Urząd
  • Samorządowy Lider Zarządzania 2012 - Usługi techniczne, dziedzina: gospodarka komunalna
Poprzedni Następny Odtwarzaj Pauza

Grafika promocyjna

Akcja "Otwórz swoje rodzinne archiwum!"

"Otwórz swoje rodzinne archiwum!" - akcja gromadzenia zdjęć i dokumentów

Wójt Gminy Baranów zachęca mieszkańców oraz osoby związane z ziemią baranowską do otworzenia swoich archiwów rodzinnych oraz podzielenia się materiałami źródłowymi. Fotografie oraz dokumenty można dostarczać do Urzędu Gminy Baranów, I piętro, pokój nr 2. Źródła będą skanowane, opisywane oraz oddawane osobom. Jeżeli dotarcie do siedziby Urzędu stanowi przeszkodę - dotrzemy do domu mieszkańca. Celem, który nam przyświeca jest gromadzenie i ocalenie przez zapomnieniem osób i miejsc i wydarzeń związanych z Gminą Baranów. Poczuwając misję upowszechniania wiedzy temat historii ziemi  baranowskiej, zobowiązujemy się do wykorzystania zdjęć w planowanych publikacjach historycznych.

Dla osób, które zechcą podzielić się swoimi materiałami źródłowymi przewidziano nagrody. Ponadto, właściciele archiwów zostaną wymienieni w publikacjach, w których wykorzystywano dostarczone fotografie i dokumenty.

Więcej informacji mogą Państwo uzyskać kontaktując się z osobą prowadzącą sprawę: Łukasz Pasim, mail: l.pasim@gminabaranow.pl, Urząd Gminy Baranów, I piętro, pokój nr 2.

Firmy lokalne i gospodarstwa agroturystyczne

  • Przejdź do: AL-TOM - monitoring, alarmy
  • Przejdź do Epaka.pl - przesyłki kurierskie
  • Serwis GSM
  • Fotografia okazjonalna i albumowa Ryszard Kuś
  • Ubezpieczenia - Rynek 14D, Baranów
  • Krzysztof Wawerek - Gospodarstwo Rolno-Agroturystyczne
  • Przejdź do Lubelski Bank Spółdzielczy
  • Przejdź do APIMAR Miody Baranów
  • Sklep motoryzacyjny - Rynek 14D, Baranów
  • Salon fryzjerski Elżbieta Banaś
  • Usługi elektryczne Dariusz Wójcik
  • Gospodarstwo agroturystyczne OSTOJA nad Czarną Piłą
  • Przejdź do EUROCAR F.H.U. Tadeusz Zarychta - Pomoc drogowa
  • Kucio - Tartak usługowo-handlowy w Dębczynie
  • Usługi hydrauliczne Krzysztof Janisz
  • MOBILPAR - mobilna myjnia parowa
  • BESTSPAW Piotr Sobolewski
  • Gospodarstwo agroturystyczne U SABCI
  • Atelier Kosmetyczne Justyna Wiszowata
  • Przejdź do: GREL-MAX - usługi wysokościowo-budowlane
Poprzedni Następny Odtwarzaj Pauza

Gospodarka odpadami

pdfDeklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - nieruchomości zamieszkałe1.23 MB

pngHarmonogram odbioru odpadów 2025 rok70.53 KB

pdfSegregacja odpadów - jak to robić prawidłowo od 2018 r.507.91 KB

Opłata reklamowa

pdfDeklaracja o wysokości opłaty reklamowej345.23 KB

Druk wpłat

pdfDruk wpłat332.16 KB

Pomoc prawna

Baranów, ul. Rynek 14
(siedziba Urzędu Gminy)

Poniedziałek: 8.00-12.00

Nieodpłatna pomoc prawna i poradnictwo obywatelskie - więcej informacji

Dyżury leśniczego

Stanowisko ds. leśnictwa
Bartosz Kuźma
tel. kom. 665-395-494

Dyżury: godz. 8:00-10:00
(maj-październik): pierwszy i trzeci wtorek miesiąca

(listopad-kwiecień): każdy wtorek miesiąca
Teren
: poniedziałek-środa w godz. pracy

Wnioski o cechowanie i wydanie świad. legalności drewna:
UG Baranów, pokój nr 2, I piętro

Rozkłady jazdy

pdfRozkłady jazdy Gmina Baranów166.91 KB

Urząd Gminy Baranów

Adres:
ul. Rynek 14
24-105 Baranów
Telefon:
81 883-40-27
81 883-40-45
81 883-43-67
81 883-44-28
Fax:
81 883-40-41
Telefony urzędu
E-mail:
gmina@gminabaranow.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek - Piątek: 7:00 - 15:00

WFOŚIGW w LublinieGmina Baranów informuje, że realizacja zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest – część 2” jest dotowana na podstawie umowy nr 121/2024/D/OZ z dnia 16.09.2024 r. zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie. Kwota dofinansowania obejmuje 100 % kosztów kwalifikowanych tj. kosztów zbierania, transportu i unieszkodliwienia materiałów zawierających azbest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Harmonogram odbioru odpadów komunalnych 2025r.

Harmonogram odpadów komunalnych

Wykaz numerów alarmowych

112 Ogólnoeuropejski numer alarmowy
999 Pogotowie ratunkowe
998 Straż Pożarna
997 Policja
996 Centrum Antyterrorystyczne - ABW

© Gmina Baranów

Joomla Templates by Joomla-Monster.com
  • Słownik skrótów
  • Polityka prywatności
  • Dostępność
  • Zgłaszanie błędów
Powrót do góry

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych.

Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.